- Gefjon kweekt Kush van de Barney’s boerderij (#12)
- Millennials kopen meer voorgedraaide joints dan wie dan ook
- Biologisch je eigen wiet kweken? Start hier!
- Dima kweekt Mohammed in de Minigrow One kweekkast (#2)
- Duimen voor stekken & Bubba Diesel met kleine hoofdtoppen
- Debunk • Opgebouwde THC-tolerantie geen bewijs dat wiet verslavend is
‘Cannabisweek’ in 361 Duitse bioscopen!
Deze week draaien er in 361 Duitse bioscopen in 200 steden 6 verschillende reclamespotjes voor cannabis! Een unieke actie van Deutschen Hanf Verbandes (DHV), die de benodigde 600.000 euro op een heel bijzondere manier in bezit kreeg. Eerder dit jaar won de voorman van DHV namelijk 1 miljoen euro in een tv-quiz. En het zijn schitterende commercials geworden ook, kijk zelf maar…Eerst even kort de voorgeschiedenis. In januari van dit jaar won Georg Wurth, de leider van Deutschen Hanf Verbandes het fijne sommetje van 1 miljoen euro in de tv-quiz ‘Millionärswahl’, omdat de kijkers zijn idee beloonden met de eerste prijs. Zie ons bericht ‘Duitse blower wint miljoen in tv-show’. Georg zei toen al: “We willen zieke mensen steunen in hun gevecht om aan cannabis als medicijn te komen. We willen de miljoenen mensen die in Duitsland marihuana consumeren een stem geven. Een stem die zo luid is dat zelfs bondskanselier Merkel haar niet langer negeren kan!”
6 ton aan wietreclame
En deze week loopt er dus een gigantische campagne in de Duitse bioscopen, dat is nog eens ander koek dan de bier- en snoepreclames die je daar normaal gesproken moet slikken. Van de 1 miljoen prijzengeld voor DHV is nu wel al 6 ton uitgegeven, maar de stunt is volgens ons dan ook ongeëvenaard in de Europese cannabisgeschiedenis. Hulde dus voor deze bijzondere campagne! Hier komen de 3 verschillende spotjes (in een afspeellijst, niet dat je denkt dat we niet kunnen tellen) in zowel de korte versie als de zogenoemde Extended Cut: * Medizin * Entkriminalisierung * Legalisierung *
(advertentie)