(advertentie)
(advertentie)
(advertentie)

Hè hè, eindelijk eens een vrouwelijke rapper die een eigen wietje dropt, het zal tijd worden. De eer gaat naar Kimberly Denise Jones, die wij echter nog een stuk beter kennen onder de artiestennaam Lil’ Kim. Vanaf komend voorjaar kun je in Amerikaanse dispensaries haar ‘Aphrodisiac’ cannabis producten kopen, die ze samen met het kekke cannabismerk Superbad Inc. produceert.

Superbad

Lil’ Kim, die toch ook alweer 47 jaar haar rondjes op aarde draait, maakte het nieuwe eigenhandig bekend op een van de grootste cannabis-expo’s ter wereld: de MJBizCon Week in Las Vegas. Alles en iedereen die iets voorstelt in de Noord-Amerikaanse legale wiethandel is daar aanwezig.

En dus is er nauwelijks een betere lokatie denkbaar dat het glimmende glitterparadijs in de woestijn om de eigen wiet van glittter & glamour koningin stoeipoes Lil’ Kim aan te kondigen.

Van de wiet van Lil’ Kim bestaat nog geen beeld, maar dat wat Superbad inc. nu al uitbrengt is zeker niet voor de poes…

Magische stickies

Lil’ Kim, bekend van in dit kader toepasselijke hits als ‘Magic Stick’ en ‘Lighters Up’, mocht de conventie besluiten en deed dat dus in stijl door een partnerschap aan te kondigen met twee Californische bedrijven: cannabisproducent Superbad Inc. – onderdeel van Vertical Companies en lifestyle/tech-platform CampNova. Het hele gezelschap zat in Vegas gebroederlijk aan tafel om de ‘premium line of cannabis consumer packaged goods’ onder de merknaam Aphrodisiac wereldkundig te maken.

Kijk maar:

Lil’ Kim met haar nieuwe matties op de wietconferentie in Las Vegas vorige week…

Cannabis en content

Voorgedraaide puur-joints in plaats van grammy’s, het is weer eens iets anders voor het rap- en stijl icoon uit New York. ‘Ik vind het te gek om de krachten te bundelen met Carlos (Dew van achteren, oprichter van het cannabisbedrijf, red.) en de superbad, inc. familie’, zegt Kim. ‘Sinds hij van de sport en entertainment naar de wiet gegaan is, heeft hij een pittig team rond zich verzameld. I like what I see.

De bedrijven, laten we het nog maar eens een joint venture noemen dan, zijn van plan om in 2022 te gaan knallen, behalve met geile Aphrodisiac cannabisproducten ook met exclusieve content en merchandise. Voor die laatste activiteiten is dat CampNova natuurlijk weer handig, want zo krijgt Lil’ Kim ook ‘directe toegang tot cannabis consumenten en fans’ dankzij ‘CampNova’s ability to socialize the process of one-click ordering and access to on-demand products’.

Wiet met inhoud

Lil’ Kim zou kleine Kim niet zijn als ze er ook niet wat feminisme nieuwe stijl tegenaan zou gooien. In het persbericht dat de drie partijen naar buiten slingerden, staat dat de rapper haar nieuwe platform ook gaat gebruiken om ‘vrouwen vooruit te helpen in de cannabisbranche door het ontwikkelen van workshops die ‘guidance, support and resources centered around the cannabis industry’ aanbieden.

Blijkbaar schort het nog aan vrouwen in de legale wiet, terwijl we de mannetjes toch al generaties lang weggooien, haha. Maar zonder dollen, het laatste woord is aan Lil’ Kim zelf:

“I am empowering other women and like-minded people who are willing to work hard, like myself. I plan on mastering this craft while superbad inc. works alongside a superbad girl”

Oké wacht nog even, we willen Lil’ Kim natuurlijk ook wel eens horen rappen, over wiet en zo… en dat kan bij uitstek in onderstaand nummertje dat ze samen met Notorious B.I.G. dropte, onder de fine titel ‘Drugs’. Het zat er dus al vroeg in bij de kleine meid, zullen we maar zeggen:

(advertentie)